+36 (1) 320-2100

Szállítási, fizetési információk

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. vagy a Magyar Posta Zrt.kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik a megjelölt helyen, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) olyan helyet megadni ahol biztosan át tudják venni a szállítmányt. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Házhoz szállítási módok:

Házhoz szállítás díjszabása

GLS:

Magyar Posta:

Fizetési átvételi módozatok

Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Kiszállításkor utánvéttel készpénzben" fizetési módot. Ebben az esetben Ön a csomag átvételekor készpénzben tud fizetni a futárnak.

Banki átutalás: Lehetősége van rendelését banki átutalással kiegyenlíteni. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatjuk.

Készpénz: Amennyiben a rendelés értékét készpénzzel kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a "Készpénzes fizetés személyes átvételkor" fizetési módot. Ebben az esetben Ön a csomag átvételekor készpénzben tud fizetni az ügyfélszolgálatunkon.

Bankkártyás fizetés: Amennyiben a rendelés értékét bankkártyával kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Bankkártyás fizetés személyes átvételkor" fizetési módot. Ön a csomag átvételekor bankkártyával tud fizetni az ügyfélszolgálatunkon.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, vagy az áru értékét már előre kifizette! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani! Sérült csomagok esetén minden esetben készítessen a szállítóval jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot.